Yoklama Sistemi ...

3 Kasım 2009 Salı

Fotografır ile Meykinglavtodıkamera



Bildiğiniz gibi pazar günleri Photographer arkadaşımızın Making Love to The Camera isimli yayını var.


Her hafta bir konsept olur programda, o konsepte uygun şahane bir afiş olur. Photographer mikrofonun başına geçtiğinde havalı Amerikan aksanı kendi nickini söylerken bile dikkatinizi çeker. Özetle uzaktan bakan kaliteli, sıkı bir radyo programı olduğunu düşünür, tarzı falan belli böyle.


Ben de öyle düşünüyordum.


Ama kendisi geçen pazar bütün dinleyicileri "haloviğn konsepti var" gelin diye çağardıktan sonra baktık, Mustafa Topaloğlu - Memişler çalıyor radyoda! Yayının adı Making Love To The Camera yahu hiç mi içi acımaz insanın?


Demek ki olay dinleyici çekmek olunca tarz falan kalmıyormuş, bunu da anladık!

1 yorum:

  1. Ahahahahahahah :D

    Bu duruma buracıkta el koyuyorum!

    Mustafa Topaloğlu - Memişler benim kendi rızamla ve isteğimle çalınmamıştır. Elessar136 nickli arkadaşımızın bütün dinleyenlere korkunç, tiksinç, mide kaldırıcı, öğürtücü Halloween hediyesiydi o parça :D

    Yapmayın etmeyin eylemeyin, bir istek parça yüzünden benim programımı karalamayın :D

    YanıtlaSil