Yoklama Sistemi ...

24 Kasım 2009 Salı

Giden Günlerim Oldu Sayın DJ'ler

Merhaba Yavrularım;

Beni özlediniz değil mi? Siz de haklısınız. Ama elden ne gelir. Zeus'un yoklama sistemi o kadar tıkırında çalışıyor ki bana çamur atmak için fırsat kalmıyor. E yayın içeriğiyle ilgili yazacağım dedim evet ama oturup öyle uzun uzun da dinleyemiyorum. Bir süre böyle idare edeceğiz.

Öncelikle acı mı desem yerinde mi desem bir haber vermek istiyorum. 3 adet mazeretsiz yok aldığı için "Tear of the Forsaken" yayından kaldırıldı. Kimin yayını olduğunu hatırlamıyorum ama şayet yayının kaldırıldığını farkederse ona da geçmiş olsun diliyorum:




Görünen o ki yayından kaldırılan son program bu olmayacak. D'lerimiz umarsızca yoklamada "*" almaya devam ediyorlar ve bu da yayın akışında değişmelerin olacağının habercisi. Beni izlemeye devam edin. Ankette oy kullanın. xoxo 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder