Yoklama Sistemi ...

16 Kasım 2009 Pazartesi

Haftanın Yazısı: Zeus'a Thanx ( Geç de Olsa)

Kanka ve kankylerim, iyi akşamlar!

Haftayı bitirirken sizleri sezar'ın hakkını sezar'a, isa'nın hakkını isa'ya veren olağanüstü bir yönümle tanıştırmak istiyorum.

Bildiğiniz gibi şu vakte kadar blogumda yaptığım temel dedikodu kimlerin mazeret panosunu insan yerine koymadan programı deldiği üzerine kuruluydu. Kaçak yayın yapanlar ve en önemlisi haber vermeksizin yayın yapmayanlar...

Ama, thanks to Zeus, artık bu dertten kurtuldum. Zeus tarafından uygulamaya konan (-,*,ok,ky) sistemi beni bu dertten kurtardı tamamen. Ama beni dertten kurtarması işin sadece bir faydası, nihayet ak g.t kara g.t ortaya çıkacak. Zira yayın yapılmış mı yapılmamış mı kaydı tutuluyor ve gün bittiğinde forumda o günün durumu açıklanıp herkese görünür biçimde kaydedilmiş oluyor.

Tabii ne olacak, üç kere mazeretesiz yayın asan DJ'lerin yayınlarından olacakları kuralı uygulamaya geçebilecek. Siz de forumda görmüşsünüzdür, çoğu DJ 1/3 haklarını doldurdu bile bu hafta (Benim belgelediklerim de kale alınsa ben sadece 1 hakkı kalmış DJ'ler biliyorum da).

Tabii her sisteme refleks olarak muhalefet olup dünyanın en bayık anarşist akımını temsil eden bir grup yazarımız (siksik team of itüsözlük de diyebiliriz) bu sisteme de, "ahahaha okul gibi yoklama alınıyor. radyo çok rerörerö" diye tetpki gösterecekler biliyoruz. Ama basit bir iki kuralı uygulamaktan aciz yazar kadrosuna böyle ilkokul sistemi yapılacak bir şey yok.

Ama beni en sevindiren nihayet yoklama alma hamallığından kurtulup daha içeriği zengin ve entelektüel dedikodulara yönelebilecek olmam. Ne mi demek istiyorum?

benimle kalın canlarım 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder