Yoklama Sistemi ...

8 Kasım 2009 Pazar

Devamsızlıktan Kalacaklar: Ama Arkadaşlar İyidir.

Selam Canlarım;

Ama Arkadaşlar İyidir'in bildiğiniz gibi pazar 16:00'da yayını var. Adı da (hayatat ezberden yazamam kopyalayım) louisiana hot sauce bu programın. Hatta programın tek yorumunu sözlük selebritilerinden noscho yapmışi feci desteklemiş programı falan...

Sormak istiyorum yeni yayın döneminde  bu programı yayında gören oldu mu? Üşenmedim kontrol ettim mazeret panosunda bir adet girisi var peki sadece bir kere mi yayın yapmadı bu dönem?

Geçmiş ile ilgili elimde kanıt yok o sebeple sizi inandırmaya çabalamam, sadece bugün için tarihe  bir not düşelim. Zaamanı gelip de insanlar "ama kurallar rerörerö" dediğinde kuralların kimin kuralları olduğu nasılsa tartışılacak.

Bakınız an itibariyle yayın yok;

 



Aynı zamanda foruma bir not da iliştirilmemiş.

 
 Beni sevmeye başladınız biliyorum. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder