Yoklama Sistemi ...

16 Kasım 2009 Pazartesi

Oops! Bellek Read Olamadı!

Merhaba ve İyi haftalar!

[EDİT: halt etmişim evet. kendime ibret olsun diye silmiyorum] 

Biliyorsunuz dün yazdım. Yoklama derdimiz kalmadı, Zeus'un geliştirdiği sistem radyomuza adalet ve hürriyet getirdi diye.

Sanırım nazar değdirdim. Anlatıyorum. Şu an saat 16:00 ve Şirret Olmayan Görümce'nin Keraat Cetveli isimli programı yayında. Fakat Zeus yoklama başlığında bugünün bütün yoklamasını açıklamış! Diyebilirsiniz ki forumda yayın yapmayacağını yazanlara bakmıştır. Ama gelin görün ki durum daha ayrıntılı;



Sanırım geçen haftanın yoklamasını aynen kopyalamış. Yani iyiniyetimle bunu düşündüm ben. Yoksa adalet beklerken farklı bir durumla mı karşı karşıyayız?

2 yorum:

  1. harbiden de bellek read olamamış. geçen haftaki giriri editmeyip yanına yazmış, keraat cetveli de henüz yoklamaya dahil edilmemiş zaten kuzum?

    YanıtlaSil
  2. Ahahaha, malzeme çıktı diye gördüğmüü de okuyamamışım. Adam meğer negzel toplu yoklama yapıyormuş. dilim tutulsun.

    thx babe.

    YanıtlaSil